2016年1月22日 星期五

遠距離的愛情 那天他打給我說































攝自柏林圍牆。

我有一個俄羅斯女同學,她對遠距離的愛情的關係,一直都很感興趣,
有一晚,同學一群去飲野,佢拉住我問左好耐,
點樣同我男朋友維持遠距離的愛情,之後我足足答左佢半個中咁滯。
原來佢話佢以前有同一個法國男人有遠距離的愛情的關係,
不過佢覺得佢個男人重係好幼稚,又冇擔帶。
所以佢放棄左個男人。
不過佢地個遠距離的愛情的關係,都唔係好遠姐。

不過最近,我有一個法國男生朋友,佢同我講佢同佢四年既女朋友分手,
原因佢去了愛爾蘭交流四個月,
之後佢女朋友係聖誕節前一個月用SKYPE同佢講分手,
好似因為黎緊個女仔都要去第道做INTERSHIP做六個月,
大概會有遠距離大概一年。

最後一天在柏林時,我同我個德國女朋友,傾偈。
我同佢講,我想GRAD左之後去多幾個地方。
之後佢話: YOUR LIFE IS YOURS。

有一日,我男朋友錄音黎,
佢話我可以去其他地方,三個月到六個月,
但唔可以再一年,嘩,我收唔到訊息!



沒有留言:

張貼留言